Laatste wedstrijd donderdag 14 feb 2019 en afsluiting.

16 februari 2019 - Langebaan, Zuid-Afrika

Deze wedstrijd wordt in de voormiddag gevist. Mooi stil weer, zalig, een verademing . Maar ook veel minder vis. Door de organisatie doelbewust gepland want de ’weging’ mag niet te lang duren. ‘s Avonds is er immers de afsluitceremonie. De 4 de dag was onze beste 7de team van 18 teams. Hierdoor maken onze mannen 3 plaatsen goed in het eindklassement. Ze eindigen op de 15 de plaats.

’s Avonds prijsuitdeling en afsluitdiner. Een gezellige bedoening tot middernacht en gedaan, want iedereen heeft de dag erna een verse reis voor de boeg.

op vrijdag reizen we terug naar huis. We staan op om 7 uur. Bus vertrekt naar 12 uur naar de luchthaven. Vlucht om 18 uur, 9 uur vliegen naar Dubai,   2,5 uur later aansluiting naar Brussel. We landen in Brussel op zaterdag rond 12 u 30. Dan nog met de auto naar huis, we komen dus rond 15 uur thuis aan. We zijn dan 32 uur ’op’ 😛 enkelen onder ons hebben een aantal uren kunnen slapen op de eerste vlucht maar niet iedereen had zoveel geluk. Enkelen onder ons komen ’versleten’ thuis.

Moe maar voldaan , het was een speciale ervaring. 👍👍👍

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. De Smet Jean:
    16 februari 2019
    Bedankt voor de mooie foto's en de boeiende verslagen