Tweede deel van de vlucht(en) naar Kaapstad

3 februari 2019 - Langebaan, Zuid-Afrika

Netjes op tijd vertrokken in Dubai . Een vlucht van 9,5 uur voor de boeg. Slapen lukt niet echt. Iedereen moet het doen met kleine dutjes. We worden verwend met een ontbijt, met ei, en rond 14 uur een warme maaltijd. Lekker en ruim voldoende. Dorst of goesting, wat het ook is, van plat water tot sterke drank, onze wens wordt met de glimlach ingewilligd.

de landing is live te volgen op je persoonlijke scherm in het vliegtuig. Je kan kiezen tussen 2 camera’s , de ene kijkt vooruit en de andere naar beneden . Bij de foto’s zie je beiden. Dit was leuk 👍

tegen dat we in ons logement waren was het uiteindelijk 20 uur, 24 u na opstijgen in Zaventem . Eigenlijk zijn we allemaal nog behoorlijk fit. Je bent lang op maar je verdoet ook zeer weinig energie. Ik sta versteld, had dit anders verwacht.

Het restaurant is wat later voor ons overgebleven en ze hebben nog lekker voor ons gekookt 👌 .  Rond 23 uur waren we op het appartement. Nog een douchtje en in bed.

We logeren op appartementen met 2 slaapkamers en 2 badkamers en een ruim terras, niets tekort dus.

Deze morgen om 6 u 30 de wekker want om 7 u 30 afspraak aan het ontbijt . Daarna naar de Hengelsportwinkel en daarna naar de shopping wat inkopen gaan doen.  Eens je in de shopping binnen bent zou je evengoed in Brussel kunnen zijn.  Kleurvol en mooie shops.

deze namiddag zijn de mannen gaan vissen . Ze willen GROTE vangen 🤪 dat verslag volgt dus nog.

tot de volgende 🤗

1. Roland vis:
    3 februari 2019
    hey carine is inderdaad minder vermoeiend dan men denkt na zolang onderweg te zijn weet niet of jullie in het zelfde restaurant gaan eten als vorige keer maar de specialiteit daar was het gerecht van kippelevers heb de eerste dit besteld en laten proeven nadien hebben allen het ook besteld is pikant maar zeer lekker
    denk wel dat ze grote zullen vangen zijn bedreven vissers he ben benieuwd
    zo doe ze de grts van ons beiden succes
    roland en carine vis
  2. Sophie:
    3 februari 2019
    Kindjes vinden de foto’s super.😄
  3. Carine:
    3 februari 2019
    En er volgen er nog hoor 👌
  4. Linda:
    3 februari 2019
    Geniet er maar van en Gypsy heeft hier alweer zijn plaatsje gevonden :) :)