En we zijn vertrokken ...

2 februari 2019 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

op het moment dat ik dit typ zitten we in het Hard Rock Café in de luchthaven een pintje/koffie te drinken. Val niet achterover , de koffie 5 € en een pint 12,5 € . We hebben gelukkig maar tijd voor 1 🤦🏻‍♀️

We zijn vlot in Zaventem geraakt, bij de check in alles 👌 op tijd vertrokken en stipt geland na een vlucht van ongeveer 6 uur. De vlucht met Emirates was een super ervaring. Enkele foto’s volgen later. Ik heb de foto’s genomen met telefoon en nu bezig op tablet ; en telefoon ondertussen plat want oplader in grote valies 🤷🏻‍♀️

Vervolg van onze reis : we vertrekken hier in Dubai rond 9 uur plaatselijke tijd . Het is dan 6 uur in België . We landen in Kaapstad om 16 u 30 (zaterdag dus) , het is dan 15 u 30 in België.  We hebben dus nog een vlucht van 9 u 30 voor de boeg.

Daarna nog transfer van een goede 100 km met de bus. Maar so far, so good 👍

tot de volgende 🤗🤗🤗

1. Yvan en Carina:
    2 februari 2019
    Groetjes en een goed vervolg van de reis 🙂
  2. Tine en Geert:
    2 februari 2019
    Hey Carine en Geert,sorry voor de wat late "goede reis " wensen. Bij deze is dit nu gebeurd, Gister was werkdag en erna kotje vol met mijn verjaardag . Daardoor waren we het wat vergeten maar nu volgen we jullie op de voet. Fijne reis,goede wedstrijd ,geniet er maar van. Groetjes Tine en Geert
  3. Ilse:
    Geniet! We volgen jullie... En zijn toch wel een beetje jaloers. 😘
  4. Rudy:
    2 februari 2019
    Prachtig om zo'n reis hier thuis te kunnen meevolgen ! Grtjs
  5. Sophie:
    2 februari 2019
    Zou deze keer toch dat pintje overslaan 🤨
  6. Jean-Pierre Vande Cappelle:
    en was er daar muziek ?
  7. Nicky:
    2 februari 2019
    Ik heb de vlucht meegevolgd en jullie zijn ondertussen veilig geland. Geniet ervan en stuur ook wat zon naar hier.
  8. Roland vis:
    3 februari 2019
    hey carine 3 jaar geleden was ik daar ook in dat cafe met het java team zie dat de prijzen niet veranderd zijn heb nog mooie fotos van daar in dat cafe was mooie ervaring voor allen geniet verder van jullie prachtige trip grts roland vis
    ps: wat lief van van lut om jullie zo te ontvangen en te verwennen dikke pluim voor haar
  9. Carine:
    @JP : wa peis je 😂
    @Geert : een late proficiat met je verjaardag 😙😙😙
    @ alle anderen : tof dat julli volgen

De mannan zijn op dit moment gaan vissen, OP GROTE VISSEN.
    Verslag volgt. Ik heb nog enkele foto’s staan. Ik plaats ze zo dadelijk.
    Deze morgen vismateriaal en inkopen gedaan. Eens je binnen bent in het shoppincenter zou je evengoed in Bruysel kunnen zijn. Op alle vlakken. Multicolor en prachtige shops. 👍 Buiten is het zeer droog en dor. Deze morgen ook 10 druppels regen gevoeld , het is hier nl. Regenseizoen.
    Eénmaal op ons logement zie je veel groen maar dat is ‘waarschijnlijk’ omdat de huisjes rond een golfcourt staan 😂😂😂
    Tot de volgende 🤗
  10. Carine:
    3 februari 2019
    Amai, zoveel typfouten, nochtans niet in de drank gezeten. Maar op telefoon ipv op tablet, en die knoptjes zien zo kleine 🤦🏻‍♀️