Wedstrijd 2 - dinsdag 12 feb 2019

13 februari 2019 - Langebaan, Zuid-Afrika

De tweede wedstrijd was zwaar. Er stond 7 Beaufort en het was broeiend heet. Het is een combinatie de wij in België niet kennen. Je moet je volledig inpakken om niet te verbranden en uit te drogen. We vertrekken met de bus om 10 uur en zijn pas terug om 18 u 30 - 19 uur. In die periode drinken we 1 L water en 1 Liter sportdrank en niemand moet plassen.  Zoveel vocht hebben we in die periode dus nodig. Niet gewoon 😛

het resultaat van onze mannen is iets beter dan de dag ervoor. I.p.v. 17de team zijn ze 13de team. We hebben wel een topper. Peter is de beste van zijn zone. Er zijn 5 zones in het parcours . Er zijn dus vijf zonewinnaars. De zonewinnaar met het meeste gewicht wint de wedstrijd. Daar komt altijd een beetje geluk bij kijken. De ene zone is een betere plaats dan de andere en soms vangt iemand per toeval een zeer grote vis. Dat gebeurde vandaag. Peter heeft 10 vissen , goed voor 12,121 kg  Maar een Ier aan de andere kant van het parcours heeft 4 vissen die goed zijn voor 14,704 kg hij heeft 1 vis van 11,704 kg gevangen. 🤷🏻‍♀️. Daardoor is de Ier dagwinnaar en Peter tweede. Wat een zeer mooie prestatie is, zeker op een WK. 👍

Voor de prijzen doen we als Team niet meer mee maar ze blijven gemotiveerd om een mooi dagresultaat neer te zetten. Nog 2 kansen om het te realiseren.

Grtjs, 🤗🤗🤗

1. Panneels Guillaume:
    13 februari 2019
    Proficiat an Peter en aan de team en blijven gemotiveerd